با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ نگاه به آموزش و پرورش نباید نگاه مصرفی باشد
زیارت عاشورا
خبرگزاری فارس: نگاه به آموزش و پرورش نباید نگاه مصرفی باشد
مدیر آموزش و پرورش بیجار گفت: نظام نگاه مصرفی به آموزش و پرورش ندارد لذا مردم نیز باید نگاه مشارکتی به آموزش و پرورش داشته باشند.
به نقل از فارس:محسن لطف‌الهی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در بیجار ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران با نگرش خود زبان گویا و چشم بینای جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در برابر حرفه خود مسئول هستند، افزود: خبرنگاران با قلم رسای خود در راستای انعکاس مشکلات مردم کوشا باشند.

لطف‌الهی نقش خبرنگاران را در ارتقای سطح آگاهی عمومی مردم را بسیار مهم دانست و گفت: خبرنگاران در خط مقدم آگاهی‌بخشی و فرهنگ سازی و ارتقا اطلاعات عمومی مردم در تمامی زمینه‌ها هستند.

مدیر آموزش و پرورش بیجار ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزنده خبرنگاران این شهرستان، بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در بیجار با نگاه رسانه خود به مسائل در پی رشد و شکوفایی دیار گروش هستند.

مدیر آموزش و پرورش در بخش دیگر از سخنان خود بر اهمیت مشارکت انجمن اولیا و مربیان و نقش سازنده آن در پویایی مدارس اشاره کرد و استفاده از توانایی و تخصص اولیا در راستای این پویایی و تحرک مدارس را خواستار شد.

لطف‌الهی هدف از ایجاد انجمن و اولیا و مربیان را ارتقا مشارکت و تعامل و ایجاد بسترهای رشد و تعالی دانش‌آموزان بیان کرد.

وی با بیان اینکه همانگونه که نظام و حاکمیت نگاهی مصرفی به آموزش و پرورش ندارد مردم نیز باید این نگرش را به آموزش و پرورش داشته باشند، افزود: مردم نگاهی مشارکتی به آموزش و پرورش داشته باشند.

مدیر آموزش و آموزش پرورش بیجار بر استفاده از تخصص و راهنمایی‌های ارزنده انجمن اولیا و مربیان تأکید و انجمن و اولیا و مربیان را از یکی از ارکان‌های تصمیم‌گیری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورشی که متکی به اعتبارات دولتی باشد آموزش و پرورش ایستایی خواهد بود، خواستار ارتقا و افزایش مشارکت‌های مردمی و فرهنگ‌سازی در این زمنیه  توسط انجمن اولیا و مربیان و همچین همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران در این زمینه شد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 17 مرداد 1394برچسب:, | 21:14 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |